CAMP-ING OREHEK D.O.O.

VODOVODNA CESTA 16B, 1230 DOMŽALE

Davčna številka: SI 41968603

Matična številka: 7210892000

Zavezanec za DDV: DA

Datum vpisa v register: 11.1.2017

Vložna številka (SRG): 2017/30972 (Okrožno sodišče v Ljubljani)

IBAN SI56 0230 0026 2192 470 (NLB d.d.)

Pogoji poslovanja Spletne trgovine so sestavljeni v skladu z Zakoni RS, ki opredeljujejo trgovsko dejavnost ( Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot), Zakonom o varstvu potrošnikov pred nepoštenimi poslovnimi praksami (ZVPNPP) in Zakonom o elektronskem poslovanje na trgu (ZEPT) )

Spletna trgovina Baldahini.si je informacijski sistem, namenjen predstavitvi in prodaji izdelkov uporabniku. Upravlja ga samostojno podjetje:

Camp-ing Orehek d.o.o.
Vodovodna 16b
1230 Domžale

v nadaljevanju ponudnik. Uporabnik je oseba, ki uporablja sistem, torej kupec v spletni trgovini. Ob registraciji v spletno trgovino obiskovalec pridobi uporabniško ime, ki je enako naslovu njegove elektronske pošte ali nadimku, ki ga sam določi v svojem profilu ter geslo, katerega si sam oblikuje. Uporabniško ime in geslo uporabnika nedvoumno določata in povezujeta z izpolnjenimi podatki. Po registraciji obiskovalec postane uporabnik in pridobi pravico do nakupa. Splošni pogoji poslovanja obravnavajo delovanje spletne trgovine Baldahini.si, pravice uporabnika ter poslovni odnos med ponudnikom in uporabnikom/kupcem.

Splošno

Vse navedene cene so v EUR in vključujejo DDV (davek na dodano vrednost) in veljajo na dan naročila. Ponudba blaga, ki je objavljena v Spletni trgovini velja do objave preklica ponudbe oz. do odprodaje zalog. Spletna trgovina ima pravico spremeniti pogoje uporabe s posodobitvijo te objave. Tovrstne spremembe pogojev so za uporabnika zavezujoče. Trgovina Baldahini.si posluje in sklepa pogodbe v slovenskem jeziku.

 

Dostopnost informacij

(povzetek zakonodaje)

Ponudnik se zavezuje, da bo kupcu vselej zagotovil naslednje informacije:

a) identiteto podjetja (ime in sedež podjetja, številka registra),

b) kontaktne podatke, ki uporabniku omogočajo hitro in učinkovito komunikacijo (e-pošta, telefon),

c) bistvene značilnosti blaga oziroma storitev (vključno s poprodajnimi storitvami in garancijami),

d) dostopnost artiklov (vsak artikel ali storitev, ki je v ponudbi na spletnem mestu, naj bi bil dostopen v razumljivem roku),

e) pogoje dostave artiklov ali izvršitve storitve (način, kraj in rok dostave),

f) vse cene morajo biti jasno in nedvoumno določene in razvidno mora biti prikazano, ali že vsebujejo davke in stroške prevoza,

g) način plačila in dostave,

h) časovno veljavnost ponudbe,

i) rok, v katerem je še možno odstopiti od pogodbe in pogojih za odstop; poleg tega tudi o tem, če in koliko stane kupca vračilo artikla,

j) pojasnilo postopka ob pritožbi, vključno z vsemi podatki o kontaktni osebi ali službi za stike s kupci.

Način plačila

V spletni trgovini Baldahini.si ponudnik omogoča plačilo po povzetju. Naročeno blago plačate z gotovino ob dostavi. Ponudnik izda račun na trajnem mediju (papir).

Cene

Cene veljajo v trenutku oddaje naročila in nimajo v naprej določene veljavnosti.

Cene veljajo v primeru plačila z zgoraj navedenimi načini plačila, pod zgoraj navedenimi pogoji. Kljub izjemnim naporom, da bi zagotovili najbolj ažurne in točne podatke, se lahko zgodi, da je podatek o ceni napačen. V tem primeru, ali v primeru, da se cena artikla spremeni med obdelavo naročila, bo ponudnik kupcu omogočil odstop od nakupa, hkrati pa bo ponudnik kupcu ponudil rešitev, ki bo šla v obojestransko zadovoljstvo.

Vse cene so v evrih in vključujejo 22 % DDV. Ponudnik si pridržuje pravico do dnevnih sprememb cen, razen če ni drugače navedeno. Cene navedene na spletni strani ne vključujejo stroškov poštnine.

S kodami za popust lahko na objavljene maloprodajne cene prejmete dodaten popust.

V primeru, da je cena prečrtana in je zraven zapisana znižana cena, je izdelek v akciji in v primeru oddaje naročila, boste izdelek prejeli po znižani ceni.

Veljavnost akcijske ponudbe

Roki veljavnosti akcijske ponudbe so navedeni ob sami akcijski ponudbi.

Postopek nakupa

Nakup v trgovini Baldahini.si je enostaven in varen. Vstopna stran spletne trgovine je izhodišče za vaš nakup ali brskanje po ostalih vsebinah, kot so kategorije, podkategorije in ostale informacije.

Začetek nakupa

Na vstopni strani spletne trgovine Baldahini.si boste našli več možnih orodij za opravljanje nakupa:
– iskalnik, kamor vpišete ključno besedo, iskani izdelek ali vrsto izdelka
– seznam najbolj popularnih kategorij in izdelkov

Najden izdelek

Podstran z izbranim izdelkom je zadnja postaja pred dodajanjem izdelka v košarico. Vsebuje informacije in značilnosti izdelka s katerimi si lahko pomagate pri odločitvi ali nadaljevanju nakupovanja. Ob sliki izdelka je navedena redna cena izdelka ter končna „vaša cena“ v primeru popustov. Gumb “Dodaj v košarico” na strani izdelka je namenjen dodajanju izdelka v vašo nakupovalno košarico.

Za dodatne informacije glede naročanja ali morebitnih tehnični težavah pri obrnete na telefon: +386 (1) 721 45 88 ali +386 31 330 550 oz. na elektronski naslov: info@Baldahini.si!

Dodajanje v košarico, izbor načina dostave in načina plačila.

Izdelke lahko v košarico dodate kjerkoli na spletni strani, kjer se izdelek pojavi. To naredite s klikom na gumb “Dodaj v košarico” ob izdelku. Ko dodate izdelke v košarico lahko nadaljujete z nakupom. Količino izbranega izdelka lahko spremenite proti koncu nakupa, v vaši košarici.

Stanje vaše košarice lahko tekom nakupa spremljate v zgornjem delu strani, kjer je izpisana količina izdelkov v košarici. Tam tudi sklenete vaš nakup s premikom na blagajno ali pa bolj podrobno pregledate Vašo košarico.

Opis tehničnih sredstev za prepoznavanje in popravo napak pred oddajo naročila
Preden kupec odda naročilo, lahko v košarici spremeni količine izdelka z vpisom želenega števila izdelka ter številko potrdi s klikom na gumb “Posodobi košarico”.

V primeru, da kupec kakšnega izdelka ne želi več v košarici lahko s klikom na X odstrani izdelek iz svoje košarice.

V kolikor kupec naročila ne želi oddati lahko stran zapre ali zapusti oddajo naročila in tako prekine oddajo in potrditev naročila. Postopek zaključka nakupa se ne zaključi na tej isti strani, ampak ima najprej kupec možnost, da preveri vse podatke in nadaljuje postopek naročila na naslednji strani in sicer nadaljuje postopek s klikom “Nadaljuj na blagajno”.

Če ste izdelek pomotoma naročili ali ste opazili napako pri naročilu nas lahko kontaktirate in bomo vse uredili.

Preverite vaš nabor izdelkov in nato z klikom “Nadaljuj na blagajno” zaključite nakup v petih enostavnih korakih:

1. Izberete ali želite izdelke naročiti kot Gost, kot registrirani uporabnik ali pa bi se morebiti želeli registrirati.

2. V primeru, da želite izdelke naročiti kot Gost, ali pa se želite pri nakupu registrirati v naš sistem, nadaljujete tako, da izberete želeno možnost in vpišete svoje podatke za račun. V kolikor bi želeli dostavo na drug naslov, vpišete tudi podatke za dostavo.

3. V primeru, da ste že registrirani v sistem, pa se zgolj prijavite s svojim uporabniškim računom, nadalje pa se vaši podatki za račun izpišejo samodejno. Če ste pozabili geslo, sledite povezavi „Ste pozabili geslo?“ in nadaljnim navodilom.

4. Izberite ali želite, da vam naročilo pošljemo tudi na izpisane podatke.

5. Po izbiri naslova za dostavo izberete Način dostave. Za način dostave lahko izberete tudi Osebni prevzem in se po izdelke oglasite osebno v našo poslovalnico.

6. V primeru, da bi želeli katerega od korakov spremeniti se lahko z klikom na besedilo „Spremeni“ ob vsakem prejšnjem koraku to tudi naredite.

7. Kupoprodajna pogodba med kupcem in spletno trgovino www.Baldahini.si je sklenjena v trenutku, ko kupec prejme elektronsko sporočilo z naslovom »Naročilo je bilo uspešno sprejeto«. Od tega trenutka dalje so vse cene in pogoji določeni in veljajo tako za spletno trgovino kot tudi kupca. Kupoprodajna pogodba (elektronsko sporočilo z naslovom »Naročilo je bilo uspešno sprejeto«) je v elektronski obliki shranjena na strežniku podjetja Camp-ing Orehek d.o.o..

Kupec lahko pridobi izpis kupoprodajne pogodbe na sedežu podjetja Camp-ing Orehek d.o.o. tako, da pošlje zahtevek po elektronski pošti na info@Baldahini.si ali pokličite na telefonsko številko 01 7214 588.Za dodatne informacije glede naročanja ali morebitnih tehnični težavah pri obrnete na telefon: +386 (1) 721 45 88 ali +386 31 330 550 oz. na elektronski naslov: info@Baldahini.si!

Dostava, plačilo in prevzem blaga

Kupec izbere vrsto, velikost izdelka ter količino. Pred oddajo naročila pregleda nakupno košarico, izvede morebitne korekture in potrdi naročilo.Po potrditvi nakupa se uporabniku prikaže znesek naročila in način dostave. Na elektronsko pošto prejme potrdilo naročila in njegovo vsebino.

Za naročene izdelke ponudnik nudi dve dostavni opciji in sicer:

– GLS Slovenija

– Osebni prevzem v trgovini v Domžalah

Pri dostavi s GLS Slovenija ponudnik pošilja kot odkupno pošiljko, plačilo je po povzetju z gotovino ali bančno kartico. Cene, navedene na spletni strani: Baldahini.si ne vključujejo poštnine, poštnina se pri vsakemu naročilu glede na težo generira sama. GLS Slovenija ne zaračunava nobenih dodatnih stroškov. Pred dostavo dostavna služba GLS pokliče prejemnika na vnešeno kontaktno številko za dogovor glede časa dostave.

V kolikor vsi naročeni izdelki niso dostavljeni v eni pošiljki, krije stroške naknadnega pošiljanja ponudnik. Uporabnik/kupec plača kupnino ob prevzemu pošiljke. V kolikor kupca ob obisku dostavne službe ni doma, prejme obvestilo o pošiljki, katero dvigne na svoji pošti v roku 14 dni.

Pravica do odstopa od nakupa, vračilo blaga

Potrošnik ima pravico, da v 14 dneh od prevzema blaga podjetju sporoči (na kontaktni e-naslov info@Baldahini.si), da odstopa od pogodbe, ne da bi mu bilo treba navesti razlog za svojo odločitev. Edini strošek, ki bremeni potrošnika v zvezi z odstopom od pogodbe, je strošek vračila blaga.

Blago je potrebno vrniti prodajalcu najkasneje v roku 14 dni od oddanega sporočila (obrazca) o odstopu od pogodbe (nakupa): POVEZAVA DO OBRAZCA
osebi, ki jo podjetje pooblasti za prevzem blaga, nemudoma oziroma najpozneje v 14 dneh po obvestilu iz prvega odstavka 43.č člena tega zakona, razen če podjetje ponudi, da samo prevzame vrnjeno blago. Šteje se, da potrošnik pravočasno vrne blago, če ga pošlje pred iztekom 14 dnevnega roka za vračilo.

Obvestilo o odstopu je na voljo tu: OBRAZEC Lahko pa potrošnik predloži tudi nedvoumno izjavo, iz katere jasno izhaja, da odstopa od pogodbe.

Prejeto blago mora vrniti nepoškodovano in v nespremenjeni količini, razen če je blago uničeno, pokvarjeno, izgubljeno ali se je njegova količina zmanjšala, ne da bi bil za to kriv potrošnik.

Potrošnik blaga ne sme neovirano uporabljati do odstopa od pogodbe. Potrošnik sme opraviti ogled in preizkus blaga v obsegu, kot je to nujno potrebno za ugotovitev dejanskega stanja. Preizkušanje blaga, ki odstopa od navedenega, se šteje za uporabo blaga, kar pomeni, da potrošnik s tem izgubi pravico do odstopa od pogodbe.

Vračilo vplačil bo izvedeno takoj, ko je to mogoče, najkasneje pa v roku 14 dni od prejema sporočila o odstopu od pogodbe. Podjetje vrne prejeta plačila potrošniku z enakim plačilnim sredstvom, kot ga je uporabil potrošnik, razen če je potrošnik izrecno zahteval uporabo drugega plačilnega sredstva in če potrošnik zaradi tega ne nosi nobenih stroškov.

Obrazec pošljite nazaj na naš naslov, ki je vpisan v glavi obrazca.

Vrnitev prejetega blaga podjetju v roku za odstop od pogodbe se šteje za sporočilo o odstopu od pogodbe.

Garancija

Artikli imajo garancijo, če je tako navedeno na garancijskem listu ali na računu. Garancija je veljavna ob upoštevanju navodil na garancijskem listu ter ob predložitvi računa. Garancijski roki so navedeni na garancijskih listih ali na računu.

Informacija o garanciji je navedena tudi na strani s predstavitvijo artikla. Če informacije o garanciji ni, artikel nima garancije ali pa podatek v tem trenutku ni znan. V slednjem primeru lahko kupec kontaktira ponudnika, ki bo zagotovil ažurno informacijo.

Stvarna napaka

Ponudnik Baldahini.si mora kupcu izročiti blago v skladu s pogodbo in odgovarja za stvarne napake svoje izpolnitve.

Kdaj je napaka stvarna:

1. če stvar nima lastnosti, ki so potrebne za njeno normalno rabo ali za promet;
2. če stvar nima lastnosti, ki so potrebne za posebno rabo, za katero jo kupec kupuje, ki pa je bila ponudniku znana oziroma bi mu morala biti znana;
3. če stvar nima lastnosti in odlik, ki so bile izrecno ali molče dogovorjene oziroma predpisane;
4. če je ponudnik izročil stvar, ki se ne ujema z vzorcem ali modelom, razen če je bil vzorec ali model pokazan le zaradi obvestila.

Primernost blaga za normalno rabo se presoja glede na običajno blago enake vrste in ob upoštevanju kakršnihkoli ponudnikovih izjav o značilnostih blaga, ki jih je dal ponudnik ali proizvajalec zlasti z oglaševanjem, predstavitvijo izdelka ali navedbami na blagu samem. Za odgovornost za stvarne napake se uporabljajo določbe zakona, ki ureja obligacijska razmerja, če ta zakon ne določa drugače.

Kako se stvarna napaka uveljavlja

Kupec lahko uveljavlja svoje pravice iz naslova stvarne napake, če nas o napaki obvesti v roku dveh mesecev od dneva, ko je bila napaka odkrita. Kupec mora v obvestilu o napaki natančneje opisati napako in nam omogočiti, da stvar pregledamo. Obvestilo o napaki nam lahko kupec sporoči osebno, pri čemer mu moramo izdati potrdilo, ali ga pošlje v prodajalno, kjer je bila stvar kupljena, ali pa zastopniku prodajalca, s katerim je sklenil pogodbo.

Kupec, ki je pravilno obvestil ponudnika o napaki, ima pravico od ponudnika zahtevati, da:

– odpravi napako na blagu ali
– vrne del plačanega zneska v sorazmerju z napako ali
– blago z napako zamenja z novim brezhibnim blagom ali
– vrne plačani znesek.

Če napaka ni sporna, ponudnik čimprej, vendar najpozneje v roku osmih dni, ugodi kupčevi zahtevi. Ponudnik pisno odgovori kupcu na zahtevo najpozneje v osmih dneh po njenem prejemu, če je napaka sporna. Če ponudnik uniči ali izgubi proizvod, ki mu je bil dan v popravilo, vzdrževanje ali dodelavo, je dolžan kupcu po njegovi izbiri izročiti v osmih dneh nov enak proizvod ali mu takoj plačati odškodnino v višini drobnoprodajne cene novega proizvoda. Kupec je v primeru odobrene reklamacije za stvarno napako upravičen tudi do povračila morebitnega stroška dostave, ki ga je imel v primeru spletnega nakupa. Kupec, ki ni potrošnik v skladu z ZVPot, svoje pravice do jamčevalnih zahtevkov uveljavlja z veljavno zakonodajo.

Kdaj Baldahini.si ne odgovarja za stvarne napake

Trgovina Baldahini.si ne odgovarja za stvarne napake na blagu, ki se pokažejo potem, ko mineta dve leti, odkar je bila stvar izročena. Če je predmet pogodbe med ponudnikom in potrošnikom rabljena stvar, ne odgovarja ponudnik za stvarne napake na blagu, ki se pokažejo potem, ko mine leto dni, odkar je bila stvar izročena. Šteje se, da je napaka na stvari obstajala že v času izročitve, če se pojavi v roku šest mesecev od izročitve.

Vračilo poškodovanih pošiljk

Če si ob prevzemu pošiljke opazil, da je artikel ali paket fizično poškodovan, v njem manjka vsebina ali kaže znake odprtja, moraš sprožiti postopek reklamacije, kontaktiraš GLS na telefon 01/500-11-90 (www.gls-slovenia.com) in se dogovoriš za prevzem poškodovane pošiljke, hkrati pa pošlješ mail nam na info@Baldahini.si mi pa bomo poskrbeli, da ti bo dostavljena nova pošiljka oziroma vrnjen denar, v kolikor naročenega artikla ne bo mogoče več dobaviti..

Dobavni rok

Dobavni rok je izražen v številu delovnih dni – v delavnikih. Za izdelke, ki so na zalogi  je dobavni rok 3 delovne dni po prejemu naročila. V primeru plačila na TRR začne dobavni rok teči prvi delovni dan po prejemu potrdila o plačilu. Vkolikor je za naročen izdelek rok dobave daljši, ponudnik uporabniku/kupcu pošlje elektronsko obvestilo o predvidenem možnem roku dobave. Ponudnik si pridržuje pravico, da za določen ali nedoločen čas omeji ali popolnoma ustavi prodajo določenih ali celo vseh izdelkov, za določen ali nedoločen čas omeji dostop do spletne trgovine, da popolnoma ustavi dostop do spletne trgovine ali drugače omeji ali ustavi poslovanje spletne trgovine.

Zaloga

Status zaloge v spletni trgovini Baldahini.si velja samo za spletno trgovino in ne tudi za fizično trgovino, ki se nahaja na Vodovodni ulici 16b v Domžalah. Zato pred prihodom v trgovino preverite zaloge preko telefona ali elektronske pošte.

Varnost

Ponudnik uporablja ustrezna tehnološka in organizacijska sredstva za zaščito prenosa in shranjevanje osebnih podatkov, naročil ter plačil. Ponudnik ne prevzema nobene odgovornosti in ne more biti odškodninsko odgovoren za kakršnekoli poškodbe računalniške/strojne opreme ali druge lastnine ter morebitne vnose virusov, ki bi lahko prizadeli uporabnikovo opremo zaradi obiska spletne strani, prenosov besedil, slik, podatkov. Za varovanje osebnih podatkov je odgovoren tudi uporabnik sam, in sicer tako, da poskrbi za varnost svojega uporabniškega imena in gesla ter ustrezno programsko (protivirusno) zaščito svojega računalnika. Uporabnik jamči za točnost in resničnost vseh posredovanih podatkov ter ponudniku odgovarja za morebitno nastalo škodo, zaradi netočnih in neresničnih podatkov.

Pravica do zasebnosti

Ponudnik se zavezuje k trajnemu varovanju vseh osebnih podatkov v skladu z Zakonom o varstvu osebnih podatkov (Ur. list RS št. 86/2004), Zakonom o elektronskih komunikacijah (ZEK-om, Ur. list RS, št. 43/2004) in zakonom o zavarovalništvu. Vsi podatki, pridobljeni s spletne strani:Baldahini.si , bodo uporabljeni izključno za pošiljanje informativnega gradiva, ponudb, računov in ostale potrebne komunikacije.

Komunikacija

Ponudnik bo z uporabnikom stopil v stik preko sredstev komunikacij na daljavo le, če temu uporabnik izrecno ne nasprotuje.

Oglasna elektronska sporočila bodo vsebovala naslednje sestavine:

  • jasno in nedvoumno bodo označena kot oglasna sporočila,
  • pošiljatelj bo jasno razviden,
  • različne akcije, promocije in druge tržne tehnike bodo označene kot takšne. Prav tako bodo jasno določeni pogoji udeležbe v njih,
  • jasno bo predstavljen način odjave od prejemanja oglasnih sporočil,
  • željo uporabnika, da ne želi prejemati oglasnih sporočil, bo ponudnik izrecno spoštoval.

Mnenja/komentarji uporabnikov

Mnenja oziroma komentarji uporabnikov ter recenzije izdelkov, ki jih kupci napišejo, so del funkcionalnosti trgovine, ki so namenjene skupnosti uporabnikov. Ponudnik omogoča, da mnenje napiše katerikoli registrirani uporabnik trgovine, pred dokončno objavo pa jih ponudnik pregleda. Ponudnik ne bo objavil mnenj oziroma prispevkov, ki so kakorkoli žaljivi, obsceni ali po mnenju ponudnika ne nudijo koristi drugim uporabnikom in obiskovalcem.

Z oddajo mnenja ali komentarja se uporabnik izrecno strinja s pogoji uporabe in ponudniku dovoljuje objavo dela ali celotnega teksta v vseh elektronskih in drugih medijih. Ponudnik ima pravico vsebino uporabljati časovno neomejeno in za katerikoli namen, ki je v poslovnem interesu ponudnika, vključno z objavo v oglasih ali drugih marketinških komunikacijah. Avtor mnenja hkrati izjavlja in zagotavlja, da je lastnik materialnih in moralnih avtorskih pravic za napisana mnenja in komentarje ter da te pravice neizključno in časovno neomejeno prenaša na ponudnika.

Odveza odgovornosti

Ponudnik se po svojih najboljših možnostih trudi zagotoviti ažurnost in pravilnost podatkov, ki so objavljeni na spletni strani. V posameznih primerih pa se lahko zgodi, da vam ponudnik izdelka ne more dostaviti, ker je razprodan in ni več na zalogi. Kljub temu, pa se lahko lastnosti artiklov, rok dobave ali cena spremenijo tako hitro, da ponudnik ne uspe popraviti podatkov na spletnih straneh. V takem primeru, bo ponudnik kupca obvestil o spremembah in mu omogočil odstop od naročila ali zamenjavo naročenega artikla.

Čeprav se ponudnik trudi zagotoviti natančne fotografije prodajnih artiklov, je potrebno vse fotografije jemati kot simbolične. Fotografije ne zagotavljajo lastnosti artikla.

Ponudnik si prdržuje pravico, da pogoje poslovanja spremeni kadarkoli in na kakršenkoli način, ne glede na razlog in brez predhodnega opozorila.

Možne so napake pri navajanju podatkov in cen izdelkov.

Pritožbe in spori

Ponudnik spoštuje veljavno zakonodajo o varstvu potrošnikov. Ponudnik se po vseh močeh trudi izpolnjevati svojo dolžnost vzpostaviti učinkovit sistem obravnavanja pritožb in določiti osebo, s katero se, v primeru težav, kupec lahko poveže telefonsko ali po elektronski pošti. Pritožba se odda prek e-poštnega naslova  info@Baldahini.si . Postopek obravnave pritožbe je zaupen.

Za vse spore, ki izhajajo iz uporabe spletne trgovine in iz teh splošnih pogojev poslovanja, ki jih ponudnik in kupec ne bi mogla sporazumno rešiti, je pristojno sodišče v Domžalah.

Izvensodno reševanje potrošniških sporov

Camp-ing Orehek d.o.o. skladno z določbami relevantne zakonodaje ne priznava nikakršnega izvajalca izvensodnega reševanja potrošniških sporov kot pristojnega za reševanje potrošnikih sporov, ki bi jih potrošnik lahko sprožil v skladu z veljavnim Zakonom o izvensodnem reševanju potrošniških sporov (Uradni list RS, št. 81/15).

Podjetje Camp-ing Orehek d.o.o. skladno z določbami relevantne zakonodaje objavlja elektronsko povezavo na platformo za spletno reševanje potrošniških sporov (SRPS).

Platforma je na voljo potrošnikom na elektronski povezavi https://ec.europa.eu/odr.

Navedena ureditev izhaja iz Zakona o izvensodnem reševanju potrošniških sporov (Uradni list RS, št. 81/15), Uredbe (EU) št. 524/2013 Evropskega parlamenta in Sveta o spletnem reševanju potrošniških sporov ter sprememb Uredbe (ES) št. 2016/2004 in Direktive 2009/22/ES.

Lastninska pravica

Ponudnik si pridržuje lastninsko pravico na poslanih izdelkih, vse dotlej dokler le-ti niso v celoti plačanina